23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

30 november 2010

47. Sushii

Voor doel 47 is het de bedoeling dat ik een keer zelf sushi maak. Ik ben gek op sushi - onlangs heb ik het restaurant 'Ono' ontdekt op de Kop van Zuid in Rotterdam. Hier kun je werkelijk geweldige sushi eten (wel prijzig, maar het is echt het geld waard!).



Nu wilde ik echter ook eens zelf sushi maken. Voor mijn verjaardag had ik daarom aan verschillende vriendinnen gevraagd om een set waarmee ik dit zou kunnen doen. Deze heb ik toen gekregen, samen met een levenslange voorraad aan stokjes om mee te eten =P. Mijn zusje was zondag een dagje bij ons, en ik had haar beloofd samen sushi te gaan maken. We hebben gunkan maki en nigiri gemaakt. Ik vond het leuk om te doen, hoewel de kleefrijst werkelijk overal aan bleef plakken - op een gegeven moment zat het zelfs in Vivians haar..! Helaas zijn we zo dom geweest te vergeten om foto's te maken. De sushi was al op voor iemand er aan dacht - hoewel dat ook een goed teken zou kunnen zijn. Dus, helaas heb ik geen bewijs - maar Jouke, Vivian en mijn ouders kunnen verklaren dat ik inderdaad sushi heb gemaakt - en dus is dit doel voltooid =).

Geen opmerkingen: