23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

29 november 2010

34. Yoga


Vorige week
blogde ik over het wekelijkse sporten in de winter. Ik vertelde toen dat ik een proefles hot&fit yoga zou gaan volgen. Dit heb ik afgelopen donderdag gedaan.

Ik vond het heel leuk! Het was wel even wennen, sporten in een ruimte van meer dan 40 graden, maar uiteindelijk vond ik het heerlijk. Het was wel zwaarder dan ik had gedacht. Veel balans- en spieroefeningen die flink lang volgehouden moesten worden, en sommige houdingen waren lastig (ik ben niet meer zo lenig, dat kan ik hopelijk hierdoor verbeteren). Volgens de instructrice deed ik het gelukkig prima - altijd leuk om te horen natuurlijk ;-). Na de les voelde ik me helemaal gestretched en ontspannen. Ik heb dan ook een strippenkaart gekocht voor 10 lessen, en ben van plan om voorlopig iedere donderdag de les te volgen. Dit doel kan ik dus weer volhouden!

Geen opmerkingen: