23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

16 november 2010

50. Fruit!

Gelukt! Doel voltooid. Ik heb netjes elke dag fruit gegeten de afgelopen maand. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het één dag was vergeten, maar ik heb de dag erna twee keer fruit gegeten om dat goed te maken.

Dagelijks fruit eten zal ik waarschijnlijk niet helemaal volhouden (mandarijnen hoef ik inmiddels écht niet meer...) - maar ik ga zeker proberen om in ieder geval vaker fruit te eten.

Dit was maar een klein blogje, binnenkort meer over andere doelen!

3 opmerkingen:

Moniek zei

Dan heb je het dus niet echt gehaald, als je een dag hebt overgeslagen... ;-)

Kim zei

En welk fruit heb je nu het meeste gegeten :)?
Mandarijnen?

Lauraa. zei

@Moniek: jawèèèl! Ik heb het zelfs nog twee dagen gegeten toen de maand al afgelopen was, dus die ene dag is echt wel goed gemaakt ;).

@Kim: Ja, mandarijnen! Wel afgewisseld met banaan, grapefruit, ananas en iets ondefinieerbaars bij de Japanner (het was iets van meloen-in-rijst ofzo), maar de mandarijnen waren toch wel zwaar in de meerderheid...