23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

24 november 2010

22. Kruidenrekje

Ik heb al veel te lang niet geblogd! Dat betekent echter niet dat ik ook niet aan mijn doelen werk - dus verwacht meerdere updates de komende dagen ;).

Eerst vandaag even een kort blogje. Doel 22 was het kopen van een kruidenrekje. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk rekje om kruiden in te doen, zodat ik niet meer overal van die losse potjes/zakjes in allerlei soorten en maten zou hebben staan. Aangezien ik nogal kieskeurig ben, kon ik maar geen leuk rekje vinden.

Maar, zoals meestal, uiteindelijk vond ik er één op een moment dat ik er helemaal niet naar zocht. Er kunnen alleen maar zes kruiden in, dus ik denk dat ik er binnenkort nog eentje haal. Hier in ieder geval een foto als bewijs dat doel 22 is voltooid!

Geen opmerkingen: