23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

31 december 2010

2010: the good & the bad

Aangezien het vandaag traditioneel een dag is van terugblikken en vooruitkijken, ga ik hierin mee op mijn blog. Hierbij een bespreking van de behaalde doelen in 2010, en welke doelen ik verwacht te gaan halen in 2011.

In 2010 heb ik 23 doelen behaald. Ik ben nu 305 dagen bezig met het project en zou dus percentueel gezien iets meer doelen behaald moeten hebben. Veel doelen lopen echter het gehele project (bijvoorbeeld 'elke maand een disneyfilm kijken'), waardoor het logisch is dat ik in absolute aantallen iets achterloop.

Het belangrijkste doel dat ik in 2010 heb bereikt is toch wel het behalen van mijn bachelor - weer een stap dichterbij het afstuderen. Verder heb ik vooral de sport&spel doelen erg leuk gevonden: SuperMarioBros spelen en het oplossen van cryptogrammen is nooit gaan vervelen. Minder leuk was het dagelijks eten van fruit - door mijn allergie was daar gewoon niet genoeg variatie in aan te brengen.

Naast de 23 behaalde doelen, ben ik met 30 doelen bezig. In 2011 verwacht ik een aantal hiervan af te ronden, waaronder het behalen van mijn master in Educational Studies, het lezen van de kinderboeken van Roald Dahl, een half uur kunnen hardlopen en het minimaal 5 keer doneren van bloed. Verder hoop ik vooral veel nieuwe dingen mee te maken: het reizen naar voor mij nog onbekende oorden en het eten van nieuwe dingen hoort daar zeker bij.

Voordat 2011 echter kan beginnen, moet er natuurlijk nog even een spetterend (brr, wat een woord) oud&nieuw gevierd worden. Hierbij dus iedereen een leuke laatste dag van 2010 gewenst, met veel oliebollen en champagne!

(Overigens is oud&nieuw wat mij betreft behoorlijk overrated, opnieuw beginnen kan altijd en het vuurwerk kan me gestolen worden. Maar dat terzijde. =P)

3 opmerkingen:

Kim zei

Haha, ik ben het helemaal met je laatste zin eens :). Daarom heb ik er ook voor gekozen om met dit project in november te beginnen en niet af te wachten tot het nieuwe jaar begon.
En vuurwerk... ik hoor nu al 1,5 uur alleen maar geknal. Wat het leuke daarvan is, weet ik nog steeds niet!

Succes het komende jaar met je doelen. Ik houd je vorderingen bij op je blog!

YPPY zei

Goed bezig met je doelen!

Grappig eigenlijk, iedereen blogt (ineens weer) deze dagen. :-)

Lauraa. zei

Jaa, heb er even tijd voor nu het kerstvakantie is ;-) .


Ik blijf jullie blogs ook lezen!