23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

25 december 2010

10. Stageplek

Op 10 december heb ik een gesprek gehad bij het bedrijf waar ik stage ga lopen. Ik zeg 'ga', want ik heb de plek gekregen! Ik heb kennis gemaakt met degene die mij daar gaat begeleiden, uitleg gekregen over het project en een rondleiding door het bedrijf gekregen.

Ik ben heel enthousiast geworden voor het project - het lijkt me erg leuk om er aan mee te gaan werken! In het kort komt het er op neer dat ik mee ga werken aan het ontwerpen van een nieuwe lesmethode voor Begrijpend Lezen, voor groep 7 van de basisschool. Ik zal onder meer verschillende klassen en docenten gaan observeren, teksten zoeken voor de lessen (kinderboeken here I come!) en een handleiding voor het gebruik van de lessen gaan schrijven.

Mijn eerste dag is maandag 3 januari, ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen: