23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

3 december 2010

33. A-Z: Films

Ik heb besloten dit doel iets aan te passen. Ik wilde eerst gewoon het volledige alfabet aan films kijken, wen vulde iedere film die ik had gekeken in bij de bijbehorende letter. Na het lezen van het tot nu toe verzamelde lijstje aan films, bleek dat er veel tussen stonden die ik al eens gezien had. Ik vind het leuker om een A-Z van films te kijken die ik nog nooit gezien heb, waarbij ik ook de voor andere doelen benodigde Disney/Pixar-film en bioscoopfilms niet mee reken. Vandaar dat dit doel nu iets minder ver voltooid is, maar wel leuker.

De lijst van tot nu toe gekeken nieuwe films:

A.
B. Breakfast at Tiffany’s
C.
D.
E. Eternal Sunshine of the Spotless Mind
F.
G.
H.
I. Ice Age I, II, III
J.
K.
L.
M.
N. The Notebook
O.
P. The Pianist
Q.
R.
S. Se7en
T.
U.
V.
W.
X.
Y.
Z.

Ik zit nu dus op 6/26 films. Films die ik in ieder geval nog ga kijken en aan dit lijstje zal kunnen toevoegen zijn o.a. Casablanca (ongelooflijk dat ik met mijn liefde voor oude Hollywoodfilms deze klassieker nog niet gezien heb), The Reader en Zwartboek. Gaat goed komen dus!

1 opmerking:

Kim zei

'Casablanca' is zo'n mooie film! Die heb ik inmiddels al meerdere keren gekeken.

'The Reader' en 'Zwartboek' zijn trouwens ook mooi :).