23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

7 februari 2012

Update: Uitstapjes!

Ook in de categorie reizen/uitjes is er weer vooruitgang geboekt. Hierbij een update van de doelen in deze categorie.

#58: Een rondreis maken door de VS
Dit doel is nog niet voltooid, maar wel geboekt! Om privacyredenen ga ik hier niet aangeven wanneer we deze reis gaan maken, maar het wordt een reis van drie maanden langs de kust van de VS, samen met Jouke. Ik heb hier echt onwijs veel zin in!!

#72: Minimaal vijf keer per jaar naar de bioscoop gaan (13/15)
Inmiddels is dit doel bijna af. In november en december zijn de films 'Breaking Dawn: Part I' en 'New Years' Eve' toegevoegd aan de lijst. BD-I vond ik boven verwachting goed. Na 'Twilight', die ik echt heel goed verfilmd vond, vielen zowel 'New Moon' als 'Eclipse' mij iets tegen. BD-I was echter wel weer erg leuk (op een paar stukjes na - de pratende wolven waren wel een beetje stom.) en dichtbij het boek. Ik ben benieuwd naar deel II! 'New Years' Eve' was leuk, maar minder leuk dan 'Love Actually', 'Alles is Liefde' en 'Valentine's Day'. Het concept (tien verschillende verhalen rondom een bepaalde datum) blijft erg leuk, maar op de één of andere manier raakte NYE me veel minder dan de voorgangers. Ik vond deze film ook iets te voorspelbaar.

Ik verwacht dit doel in februari of maart te gaan voltooien, aangezien ik erg graag nog naar 'The Iron Lady', 'The Descendants' en 'Extremely Loud & Incredibly Close' wil. Later in het jaar ben ik nog benieuwd naar 'The Hunger Games', 'The Best Exotic Marigold Hotel' en 'Brave'. Uiteraard wil ik ook nog naar 'Titanic', 'Beauty & The Beast' en 'Finding Nemo' in 3D. Dit doel haal ik misschien wel dubbel ;-).

#65: Een VVV wandeltocht doen in een Nederlandse stad
Vorige week zaterdag moesten Jouke en ik voor een afspraak 's ochtends vroeg al in Drenthe zijn. Omdat we daar normaal gesproken nooit komen, en omdat we het zonde vonden om voor een afspraak van 1.5 uur helemaal heen en weer te rijden, besloten we om daar in de buurt nog enkele plaatsen te gaan bezoeken. Uiteindelijk kwamen we terecht in Urk, het bekende voormalige eiland in Flevoland. Hier waren we allebei nog nooit geweest en het leek ons dan ook een goede gelegenheid om dit doel te voltooien! We volgden een wandeling van 3 km, die, hoewel erg warrig en ook niet meer helemaal kloppend, ons toch langs de bezienswaardigheden van Urk voerde. Hierbij wat foto's!


Jouke voor de vuurtoren


Ik voor het IJsselmeer
Het monument voor alle mannen en jongens die op de Zuiderzee
 (nu het IJsselmeer) zijn omgekomen.

Geen opmerkingen: