23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

14 februari 2012

Mijlpaal!

Vandaag ga ik doel # 50 behalen! Dit vind ik wel een echte mijlpaal.

Eén van de doelen (# 34) was om gedurende deze 1001 dagen gemiddeld minimaal één keer per week te sporten. Dat kwam neer op totaal minimaal 140 keer actief bewegen. Vanavond ga ik voor de 140ste keer tijdens dit project sporten (poweryoga), en heb ik dit doel dus behaald!

In het begin van dit project zat ik wat onder het gemiddelde, vooral omdat ik nog geen sport had gevonden die ik echt leuk vond. Sinds ik echter ben begonnen met yoga, is het geen enkel probleem meer om vaak te sporten. Ik heb nu een leskaart voor twee keer per week (1 keer Poweryoga en 1 keer Hot&Fit) en ga er elke keer met plezier heen. Vandaar ook dat ik dit doel al 9 maanden voor de einddatum bereikt heb.

Dit doel had ik echter niet ingesteld om gewoon een bepaald quotum te halen, maar omdat ik het belangrijk vind om sport een normaal onderdeel van mijn dagelijks leven te maken. Ik kan wel zeggen dat dat is gelukt!


Geen opmerkingen: