23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

31 oktober 2010

50. Update!

Aangezien ik nu twee weken met dit doel bezig ben, leek een update me wel op zijn plaats. Het dagelijks eten van fruit gaat me goed af, het afwisselen iets minder. Ik heb tot nu toe 1 keer grapefruit gegeten, 1 keer aardbeien, 1 keer meloen, en 11 keer mandarijn =P. Dit komt vooral omdat die laatste zo makkelijk is om mee te nemen - en ik hoef een mandarijn alleen maar te pellen.

Het gaat dus goed, ik heb netjes elke dag fruit gegeten (soms zelfs twee keer!) en ben vrij zeker dat ik dit nog wel twee weken kan volhouden. Ik weet nog niet of ik het daarna ook ga doorzetten, maar ik wil in ieder geval wel vaker fruit proberen te gaan eten.

Geen opmerkingen: