23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

7 oktober 2010

57. Wereldgerecht 4 en 5 !

Wederom sorry voor de lange stilte hier - het is op het moment zo ontzettend hectisch (studie, huis, werk, véél feestjes) dat mijn blog er een beetje bij inschiet. Er komt deze keer wel écht verandering in - ik blog binnenkort onder meer over doel 13, 14, 15, 17 (dat krijg je als je gaat verhuizen =P), 27, 33, 47, 55, 64, 72 en 95, dus stay tuned!

Voor nu: ik heb inmiddels weer twee wereldgerechten klaar gemaakt, namelijk 'Lasagnette Verdi' en 'Mexicaanse Burrito's'. De eerste heb ik meteen twee keer gemaakt - we waren namelijk met vier mensen en dan is één pak te weinig.

Hierbij wat foto's van de gerechten (die overigens beide heerlijk waren!):


Dinja, Richard en ik :). Let vooral op de Sissi-servetten... !



Dinja, Richard en Jouke.



En de Mexicaanse Burrito's.

Geen opmerkingen: