23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

14 augustus 2010

77. Haar kort knippen

Voltooid!

Ik twijfelde al een paar maanden of ik weer eens rigoureus de schaar in mijn haar wilde laten zetten. Steeds als ik naar de kapper ging, twijfelde ik echter teveel - dus liet ik het maar gewoon weer een beetje bijknippen. Vanochtend heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en inderdaad mijn haar kort laten knippen. Om een indruk te geven van het proces, heb ik hier een fotoreportage gemaakt =P.



Voor
Zo was mijn haar nog toen ik vanochtend wakker werd. Omdat ik niet helemaal op deze foto sta, is het niet goed te zien, maar mijn haar kwam hier tot ongeveer halverwege mijn rug.



Tijdens
Deze foto is een beetje klein, maar je ziet een hoopje blond haar liggen. Dat is, correctie wás, mijn haar.







Na
En het resultaat! Van achteren zie je goed hoe kort het nu is. De andere 2 foto's zijn niet helemaal scherp, ze zijn tegen de zon in genomen. De komende 'foto van de maand' zal ik beter proberen te laten zien hoe het staat.

Toegegeven, het was een beetje eng (ik voelde mijn hart bonzen!) - de kapster vroeg ook 5 keer of ik het echt zeker wist (ze vond het wel erg leuk om te doen, het hele personeel stond ongeveer om me heen na een tijdje...), maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Het is heerlijk om weer een frisse coupe te hebben, en ach, het groeit tenslotte vanzelf weer aan ;-).

Geen opmerkingen: