23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

1 augustus 2010

35. Puzzel!

Goed, dit is misschien niet het meest hippe doel uit de geschiedenis van de mensheid, maar het wel een leuk doel. Ik wilde eens een puzzel maken van minimaal 1000 stukjes. Ik heb een tijdje rondgekeken op internet, op zoek naar een leuke, en uiteindelijk is het een Disney-puzzel geworden. Het is een weergave van de bekende scène uit Assepoester: de klok heeft twaalf uur geslagen, en in haar haast om op tijd thuis te komen, verliest ze het glazen schoentje. Het heeft me aardig wat uurtjes gekost (vooral de paarden waren erg moeilijk!), maar uiteindelijk is het gelukt, met dit als resultaat:



Overigens is het ding met één of andere hypermoderne techniek aan elkaar gelijmd, dus mocht iemand graag een puzzel van Assepoester op posterformaat boven zijn bed willen, geef dan een seintje. =P

2 opmerkingen:

YPPY zei

Heel slim om geen puzzel met veel lucht te kiezen, die zijn verraderlijk moeilijk. ;)
Wel erg leuk, die aparte rand!

Lauraa. zei

Nou, moet eerlijk zeggen dat deze me nog tegenviel! Vooral de paarden waren erg lastig - héél veel witte en wit-met-gouden stukjes. Ben er heel wat uurtjes zoet mee geweest, maar vond het ook leuk om te doen!