23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

10 november 2011

Update!


Even een update van een aantal doelen waar ik nog steeds mee bezig ben.

13. Minimaal 3 planten in huis hebben (2/3)
Afgelopen zomer had ik twee kruidenplantjes gekocht: basilicum en bieslook. De bieslook is inmiddels helaas naar de vuilnisbak verbannen, maar de basilicum doet het, wonderbaarlijk genoeg, prima. Ik eet er regelmatig van - de verse blaadjes smaken heerlijk door een salade of pastasaus. Gisteren heb ik, om het verlies van de bieslook goed te maken, een echte plant gekocht: een chrysant. Deze staat nu in de woonkamer en, alweer wonderbaarlijk, de kat blijft er vanaf. Ik heb dus goede hoop dat deze plant het ook een tijdje uithoudt.




26. Alle Agatha Christie Vijflingen hebben (22/27)
Ik heb via marktplaats weer twee vijflingen aan mijn verzameling kunnen toevoegen en heb nu ook de 21ste en 26ste in mijn bezit (slechts 8,- voor allebei, inclusief verzendkosten!). Nu ben ik dus nog op zoek naar de nummers 22, 23, 24, 25 en 27. Niet veel meer dus!




27. Maandelijks 1 Disney Classic of Pixar kijken (18/30)
Hieraan is de Pixar Wall-E inmiddels toegevoegd. Wat een leuke film! Heel bijzonder hoe dit verhaal vrijwel zonder woorden verteld wordt. Echt een mooi sprookje van het digitale tijdperk ;-). Verder kan ik niet wachten tot The Lion King volgende maand eindelijk weer uitkomt op DVD, en zijn we ook van plan de hele Toy Story serie (1, 2 en 3) aan onze collectie toe te voegen, daar ben ik al jaren benieuwd naar.




57. Alle Knorr Wereldgerechten proberen (11/25)
Gisteren kwam Myrthe hier eten en traditiegetrouw zetten we dan samen een wereldgerecht op tafel. Deze keer had ik gekozen voor 'Kip Siam'. Een lekker gerecht, maar niet heel bijzonder - dit kan ik ook wel zonder hulpmiddelen van Knorr in elkaar zetten. Bovendien zat er een zakje cashewnoten bij, dus zal ik het, ondanks dat Myrthe deze erg lekker vond, sowieso niet snel nog eens maken.




86. Elk seizoen een foto maken van dezelfde plek (3/4)
Foto nummer drie is uiteraard een herfstfoto. Nu heb ik drie seizoenen gehad, alleen de winter moet nog. Hopelijk, voor de foto althans, ligt er dan sneeuw. Verder hoop ik eigenlijk niet op sneeuw =P.
Hm, de foto ben ik even kwijt - maar als ik ze alle vier heb, plaats ik hier wel een leuke collage :).





Geen opmerkingen: