23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

24 december 2010

Update lopende doelen

Het heeft even geduurd, maar hier dan weer een blogje! De komende dagen zal ik flink bloggen, aangezien ik de afgelopen weken aan veel doelen heb gewerkt. Hier eerst even een update van de lopende doelen.

*Een maand lang niets kopen in de kantine of op het station
Mislukt! Ik ben het eigenlijk domweg vergeten. Afgelopen week zag ik op het rekeningoverzicht van afgelopen maand meerdere malen '... CS Leiden' - waarna ik plotseling bedacht dat ik deze maand niets zou kopen. Dit doel is dus niet behaald, maar niet getreurd - er is nog tijd genoeg om het nog eens te proberen.

*Elke week sporten
Dat gaat prima! Ik heb inmiddels al 5 hot&fit yoga lessen gevolgd, en afgelopen week ben ik met Jouke gaan zwemmen (hij heeft last van zijn rug, dit helpt). We willen dat de komende tijd ook iedere week gaan doen. Dat biedt meteen de gelegenheid om een beetje in te halen, want ik loop nog steeds iets achter met dit doel. Ik heb afgelopen woensdag 20 baantjes gezwommen, dit wil ik proberen geleidelijk op te voeren naar 30, en misschien daarna nog meer.

*Alle vijflingen van Agatha Christie sparen
Inmiddels heb ik 20 vijflingen in mijn bezit, en zou ik er dus nog maar één hoeven te hebben. Helaas ben ik er vorige week echter achter gekomen dat er niet 21, maar 27 vijflingen zijn verschenen. Dit betekent dus dat ik nu nog op zoek ben naar 7 vijflingen. Aan de ene kant vervelend, aangezien dit doel nu langer gaat duren dan verwacht (en het dus ook langer duurt tot mijn collectie compleet is), maar aan de andere kant betekent het ook meer leesplezier =). Ik heb vijflingen 1 t/m 20 inmiddels, ik zoek dus nog de nummers 21 t/m 27!

*Alle cd's van Madonna sparen
Van jongs af aan ben ik al, bij gebrek aan een beter woord, fan van Madonna. Ik wil daarom graag mijn collectie cd's van haar compleet maken. Vroeger had ik deze allemaal gekopieerd, nu wil ik ze echter origineel hebben. Ik had er al 6, en heb deze week de zevende binnen gekregen. Ik heb de cd 'Evita' besteld, met alle nummers uit deze filmmusical met Madonna in de hoofdrol. Het meest bekende nummer hieruit is 'don't cry for me Argentina'. Erg mooi! Sowieso is de film een aanrader (de musical zelf was ook erg goed, maar deze speelt niet meer in Nederland). =)

*Minimaal 3 keer per jaar naar de kerk gaan
Vanavond (kerstavond) ga ik naar de nachtmis. Dat wordt de vijfde keer dit jaar dat ik naar de kerk ging/ga, ik loop dus aardig voor met dit doel.

Hierbij meteen iedereen fijne Kerstdagen gewenst =).

Geen opmerkingen: