23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

30 mei 2010

36. SuperMario Bros. uitspelen op de Wii

Doel voltooid!

Jouke kreeg dit spel in maart voor zijn verjaardag en sindsdien zijn we helemaal hooked. Het is een remake voor de Wii van SuperMario 3 voor playstation (dit heb ik mij ook maar laten vertellen - als echt vrouwenhuishouden hadden wij vroeger geen spelcomputers in huis). Het unieke eraan is dat je het met meerdere personen tegelijk kunt spelen, waardoor je elkaar zowel kunt helpen als dwarszitten.

Sinds maart waren we al bezig om het spel helemaal uit te spelen. Hiervoor is het uiteraard de bedoeling om ieder level in elke wereld de doorlopen, maar wij wilden ook in elk level de zogeheten 'star coins' verzamelen - drie grote munten die op moeilijke plaatsen verstopt zitten. Dit heeft wat bloed, zweet, tranen, scheldwoorden en gelach gekost, maar het is gelukt. We hebben in elk van de 9 werelden (8 'gewone', waaronder een ijswereld, waterwereld en insectenwereld, en een bonuswereld) alle munten weten te verzamelen en overal de eindbazen verslagen.

Vanochtend wisten we uiteindelijk triomfantelijk door het laatste level van de bonuswereld (een 'springlevel', gewoon lopen was niet mogelijk!) heen te komen en hebben we het spel dus uitgespeeld. Ik heb nu mijn allereerste spel op een spelcomputer succesvol voltooid, op naar de volgende (SuperMario Galaxy misschien?)..

Geen opmerkingen: