23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

9 maart 2010

3. Bachelor Leerproblemen halen

In 2006 begon ik aan mijn studie: Pedagogische Wetenschappen. In mijn tweede jaar koos ik als bachelorrichting 'Leerproblemen'. Hierbij draait het om problemen die kinderen op school kunnen ervaren, zoals dyslexie en dyscalculie, maar ook gedragsproblemen of problemen als gevolg van een lichamelijke of geestelijke stoornis.

In principe had ik, als ik alles volgens schema had gedaan, vorig jaar mijn bachelordiploma kunnen hebben. Helaas (of beter gezegd: gelukkig) ontmoette ik echter in 2007 een zekere blonde half-Friese bedrijfseconoom, waardoor ik meer tijd doorbracht met een roze bril op dan met mijn neus in de boeken. Dit leidde tot enige studievertraging.

Op dit moment sta ik er als volgt voor:
- Propedeuse heb ik volledig behaald
- Van mijn tweede jaar moet ik nog 10 studiepunten, te behalen in mei & juni
- Van mijn derde jaar moet ik nog 20 studiepunten aan vakken, te behalen in maart t/m juni
- Ik ben mijn bachelorscriptie aan het schrijven (hier krijg ik ook nog 20 punten voor)

Nu is de bedoeling dat ik dit in juli allemaal heb behaald, en dus mijn bachelordiploma kan aanvragen. Dit betekent echter wel dat ik het deze periode érg druk heb, maar ach, voor een opleiding moet je iets over hebben..

Geen opmerkingen: