23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

14 april 2010

49. Kookboek: Smakelijke Salades

Gisteren ben ik begonnen met het verwezelijken van doel 49: uit elk kookboek in bezit twee recepten maken. Het is niet zo dat ik nooit mijn kookboeken gebruik, maar ik gebruik steeds hetzelfde kookboek. Nu wilde ik dus ook de overige culinaire gidsen eens gaan gebruiken.

Het kookboek van mijn keuze was gisteravond 'Smakelijke Salades', van Anne Wilson. Een handig klein boekje met recepten voor maaltijdsalades, salades als bijgerechten en beroemde salades (zoals de Caesar Salade). Ik heb gekozen voor het bereiden van een Tonijnsalade met een dressing van knoflookmayonaise. Het recept was makkelijk (in principe komt het gewoon neer op het door elkaar gooien van verschillende ingrediƫnten, en klaar =P ), en erg lekker!

De salade:
Image and video hosting by TinyPic

De knoflookmayonaise:
Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: