23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

19 april 2010

38. Een cryptogram in het AD zelf oplossen

Gezien mijn naar verslaving neigende voorliefde voor taalspelletjes, is het vast niet verrassend dat ik het erg leuk vind om om cryptogrammen op te lossen. Helaas is het zo, dat ik bij de cryptogrammen in het AD altijd de laatste twee à drie opgaven niet kan oplossen. Daarvoor heb ik dan hulp nodig van woordenboek.nu of van meedenkende familie en vrienden.

Ik probeer al maandenlang (al ver voor de start van mijn 101-doelen-project) om nu eens zélf een cryptogram volledig op te lossen. Ik ben heel blij dat ik nu hier kan meedelen dat dit is gelukt! Ik heb het 4-stippen-cryptogram uit het AD van 10 april weten op te lossen. Hier is het bewijs:

Image and video hosting by TinyPic

Doel 38 is voltooid!

Geen opmerkingen: