23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

25 april 2010

49. Kookboek: Eigentijdse Hollandse recepten

Ondanks de ietwat ouderwetse titel, staat dit kookboek vol met leuke, redelijk simpele recepten met Nederlandse ingrediënten. Gisteren heb ik het recept 'Kip met een krokante korst' gemaakt. Het zag er misschien niet helemáál zo uit als op het plaatje, maar het is wel gelukt en het was lekker. Helaas stond de smaak niet helemaal in verhouding tot de moeite die ik ervoor moest doen (uiteindelijk had ik na 1.5 uur werk gewoon een kipschnitzel gemaakt, die ik ook kant-en-klaar had kunnen kopen), dus zal ik het niet snel nog eens maken. Maar ach, recepten zijn er om uit te proberen.

Foto van de kip-met-korst:
Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: