23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

20 oktober 2011

Weer een doel voltooid!


Ik heb mijn eerste doel in de categorie 'voor de wereld' voltooid. In deze categorie staan een aantal doelen die een klein beetje bijdragen aan een beter milieu of betere leefomstandigheden voor mensen. Eén van deze doelen was het verzamelen van 10.000 rijstkorrels op freerice.com. Nu heb ik hier al meerdere keren over geblogd, dus ik zal wel niet meer hoeven uit te leggen wat freerice precies is. Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn kleine steentje heb kunnen bijdragen aan deze goede actie, en ik blijf zeker regelmatig mijn vocabulaire testen op freerice.com!

Verder ben ik van plan om op 1 november te beginnen met een ander doel uit deze categorie: drie maanden lang afval scheiden. Jouke en ik doen niet zo moeilijk over ons afval - in principe mikken we alles eigenlijk zo de vuilnisbak in, behalve glas - dat gaat dan nog wel in de glasbak. Ik wil nu beginnen met drie maanden lang papier niet meer in de prullenbak te gooien, maar in een papierbak. Ook zullen we vanaf nu netjes batterijen e.d. verzamelen om in de bak voor chemisch afval te gooien. Hopelijk zit dit er over drie maanden zo in, dat we dit gewoon vanzelf blijven doen!

Nu eerst nog even een papierbak kopen om het in te kunnen verzamelen. Of misschien maar gewoon een grote doos =P.

Geen opmerkingen: