23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

15 mei 2011

Doel 9: Mijn Master halen

Nu het alweer mei is en het studiejaar op zijn einde begint te lopen, vond ik het tijd voor een update van doel 9: het behalen van een Master's degree in Educational Studies.

Het afgelopen studiejaar ben ik bezig geweest om aan de eisen te voldoen van deze master. Het volgende heb ik al behaald:
- De cursus 'Practices of Empirical Research' (afgerond met een 7.5)
- De cursus 'Learning, Cognition & The Brain' (afgerond met een 8.5)

Van het volgende wacht ik nog op de uitslag:
- De cursus 'Professional Learning & Development' (al een 8.5 binnen, maar ik wacht nog op de uitslag van het tentamen)

Ervan uitgaande dat ik dit vak ook heb behaald, hebben deze vakken gezorgd voor 15 ECTS, van de 60. Op dit moment ben ik ook nog bezig met de laatste cursus van dit jaar ('Mentoring & Coaching'), met het afronden van een praktijkproject ('Curriculum-Based Measurement') en met de eindfase van mijn stage (nog maar 5 weken, gaat onwijs snel!). Samen zijn deze onderdelen nog 25 ECTS waard.

Ik wil deze onderdelen afgerond hebben rond eind juni. Op dat moment zou ik dan 40 ECTS van de 60 behaald hebben. De overige 20 punten vormen mijn masterscriptie, waarmee ik in juli wil beginnen. Als alles voorspoedig voorloopt, kan ik dan in februari 2012 afstuderen (ik ben waarschijnlijk wel eerder klaar met mijn scriptie, maar ik kan alleen in september en februari afstuderen).

De volgende stap is nu het bepalen van het onderwerp voor mijn masterscripte. Ik heb verschillende mogelijkheden & aanbiedingen gekregen, en de komende weken ga ik me hierin verdiepen. Binnenkort dus ook een blog over de start van doel 10: het schrijven en gepubliceerd proberen te krijgen van mijn masterscriptie!

1 opmerking:

Kim zei

Alvast veel succes met het bepalen van je scriptie-onderwerp en het schrijven van je masterscriptie!