23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

6 april 2011

57. Wereldgerecht: Kip Madras

En hier is wereldgerecht nummer 8: Kip Madras! Ik kan wel zeggen dat deze érg geslaagd is. Een erg lekker gerecht, hoewel ik wel een paar kleine aanpassingen heb gedaan. Ik heb geen appel toegevoegd (zie hier waarom), en de hoeveelheid boontjes verdubbeld. Dat stoort me wel vaker: je hoort constant in het nieuws e.d. over dat er meer groente gegeten moet worden, en minder vet, maar als je dan ziet wat er in dit soort gerechten aan groente gaat... bijna niets!

Laatst had ik een pakje nasimix van Honing, daar hoefde aan groente alleen een ui in! En het was eigenlijk voor vier personen... Dat lijkt me, behalve ongezond, ook nog eens erg saai. Maar goed, dit terzijde.

De Kip Madras was dus erg lekker. Nog steeds niet echt gezond, ondanks de extra toegevoegde groente, want er ging ook een heel kuipje crème fraîche in. Ach, dat sporten we er wel weer af ;-).

Hier nog een foto van het resultaat.


Met dit gerecht ben ik op één derde van de wereldgerechten gekomen. Daarom meteen de volgende poll: welk wereldgerecht zal ik nu gaan bereiden? Stemmen kan hiernaast!

Geen opmerkingen: