23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

11 april 2011

14. Slaapkamer

Hoewel Jouke en ik inmiddels ruim 2.5 jaar samenwonen, is onze slaapkamer nooit helemaal 'af' geweest. Dit omdat we nooit leuke nachtkastjes hebben kunnen vinden. De slaapkamer heeft al wel verschillende metamorfoses ondergaan (wel een garderobekast --> geen garderobekast, wel een tv --> geen tv, enzovoort), maar nooit vonden we ergens leuke nachtkastjes. Ontzettend onhandig natuurlijk, aangezien dingen als een wekker, een flesje water en een boek, nu steeds gewoon op de grond stonden.

Een paar weken geleden was ik echter op zoek naar een mooie grote mand om al onze fotoalbums in op te kunnen bergen. Die had ik gevonden (bij Blokker), waarna ik de hele flat aan het rondzeulen was om een plekje voor de mand te vinden (note to self: bedenk waar een volle mand dient te komen, alvorens deze te vullen..). Uitendelijk kwam ik op het lumineuze idee om de mand naast het bed te zetten, als een soort alternatief nachtkastje. Dat stond zo leuk, dat ik nog een mand ben gaan kopen voor aan de andere kant. Nu hebben we zowaar nachtkastjes (of eigenlijk nachtmanden, maar dat klinkt zo raar), en kan ik eindelijk zeggen dat de slaapkamer 'af' is =).

Een foto hiervan mag natuurlijk niet ontbreken!



Doel 14 is dus voltooid!

5 opmerkingen:

Deborah - Love. Varnish, chocolate and more... zei

Wat een leuk idee, ziet er knus uit zo!

Lauraa. zei

Dankje!

Ik snap nu ook niet meer waarom ik hier niet eerder op gekomen ben =P.

Kim zei

Dat ziet er leuk uit!

Anoniem zei

Echt een super leuk idee Laura!
Die manden staan echt super leuk!
Ze passen goed bij het schilderij.

Ik vind het echt een mooi kamertje geworden!:)

Groetjes

Chayenne

Lauraa. zei

Dankje, Chayenne & Kim! =)