23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

6 juli 2010

Update lopende doelen

3. Twee euro sparen voor elk behaald doel
Ik heb een kleine verandering hierin aangebracht: oorspronkelijk was het vijf euro, maar ik vond dit toch wel erg veel. Vandaar nu twee euro per behaald doel. Gaat prima, ik leg het netjes opzij. Nu nog een spaarpot kopen!

6. Bachelorscriptie schrijven
Dit begint eindelijk een beetje op te schieten. Ondanks twee computerproblemen (eerst crashte de laptop, dus een nieuwe gekocht, nu is de grafische kaart van de gewone pc stuk, waardoor ik niet bij mijn statistische gegevens kan - gelukkig wordt er vandaag een nieuwe bezorgd) ben ik nu toch echt aan het schrijven. Onderzoeksvraag en hypothesen zijn compleet, de statistische analyses maak ik af zodra de grafische kaart binnen is, en ik ben begonnen met het schrijven van 'methoden' - dat wil ik morgen af hebben.

27. Maandelijks één Disney Classic of Pixar kijken

Maart: Finding Nemo
April: 101 Dalmatiers
Mei: Oliver & Co
Juni: Pinokkio

29. De (kinder)bijbel lezen
Hier ben ik ook mee begonnen. Ik heb de Nieuwe Nederlandse Bijbelvertaling (maar liefst 2400 pagina's) en lees nu elke avond een stukje voor ik ga slapen. Ik ben nog niet erg ver (nog in Genesis), maar op deze manier moet ik dit doel makkelijk gaan behalen.

72. Minimaal vijf keer per jaar naar de bioscoop gaan

Dit jaar (gerekend vanaf het begin van dit project dan natuurlijk, dus sinds maart) ben ik inmiddels twee keer naar de bioscoop geweest. In NYC ben ik met Jouke naar Sex and the City 2 geweest, en afgelopen weekend met Jouke + Vivian naar het derde deel uit de Twilight-reeks: Eclipse. Dit jaar wil ik in ieder geval nog naar 'Eat, pray, love' (het boek vond ik geweldig, een aanrader!), en naar het eerste deel van 'Harry Potter & The Deathly Hallows', dus dan heb ik er al vier.

Geen opmerkingen: