23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

13 juli 2010

7. Bachelor Leerproblemen halen

Gaat de goede kant op!

Net gehoord dat ik mijn laatste tentamen heb gehaald. Het enige wat nu nog in de weg staat van mijn BSc Education & Child Studies is de BachelorScriptie (onderwerp: verband tussen werkgeheugen en rekenvaardigheid bij kinderen in de kleuterleeftijd). Ook hier ben ik echter al goed mee op weg:

- Onderzoeksvragen/hypothesen zijn compleet
- Introductie en Methoden al geschreven, moet nog voorzien worden van feedback
- Vandaag begin ik met Resultaten (statistiek is bijna klaar)

Zodra dit allemaal is nagekeken, ga ik Discussie/Conclusie schrijven en heb ik hopelijk dit doel voltooid!

Geen opmerkingen: