23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

26 mei 2010

Doelenupdate!

Naast de doelen waarover ik één voor één post, ben ik ook bezig met het werken aan lange-termijn-doelen. Daarom hier dus een kleine update van deze doelen.

Doel 6: Bachelorscriptie
Mijn scriptie gaat over de relatie tussen werkgeheugen en rekenvaardigheden bij kleuters en jonge kinderen. Ik heb op dit moment mijn hypothesen en onderzoeksvraag af, en ben bijna klaar met de statistische analyses. Zodra die af zijn, kan ik beginnen met het echte schrijven.

Doel 33: Het hele alfabet aan films kijken
Ik heb inmiddels 6 films gekeken voor dit doel, ik heb er dus nog 20 te gaan. Een lijstje:
B - Breakfast at Tiffany's (zie ook doel 25)
E - Eternal sunshine of the spotless mind (aanrader!)
J - Jesus Christ Superstar (standaard met Pasen)
N - The Notebook (vond ik eigenlijk wat tegenvallen...)
P - The Pianist (geweldig.)
S - Sound of Music (die kan ik elke week wel kijken :$)

Doel 37: Hardlopen
Dit gaat ook goed. Ik volg nog steeds mijn schema, hoewel ik momenteel slechts één keer per week loop, in plaats van twee keer. Hopelijk kan ik in de zomer weer twee keer per week lopen, dan ga ik ook wat sneller vooruit. Ik loop nu 12/30 minuten hard.

Doel 96: 10 kaartjes sturen
Ik heb er al 3 verstuurd! En hiervan was er geen één een verjaardagskaart. Sinds ik heb ontdekt dat je via Hyves/TNT online kaarten kunt versturen, gaat dit veel makkelijker: je hoeft de kaart niet meer zelf op de bus te doen (daar ging het altijd mis bij mij - soms lag een kaart 3 weken klaar, en verstuurde ik m uiteindelijk maar niet meer).

Geen opmerkingen: