23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

26 mei 2010

45. Taart 2: Cake !

Afgelopen vrijdag hebben we de verjaardag van Joukes vader gevierd. Technisch gezien wordt hij pas 60 in juli, maar gezien de drukke schema's van de familie hebben we dit wat eerder gevierd. We hebben een dag gezeild in Amsterdam (in het Amsterdamse bos - ook al lijkt dit nogal een tegenstelling =P), waarbij ik hapjes & drankjes heb verzorgd.

Hierbij moest natuurlijk ook een taart - wat is tenslotte een verjaardag (in dit geval zelfs een 60ste verjaardag!) zonder taart. Daarom haalde ik mijn mixer, eieren en boter tevoorschijn en ging ik deze keer aan de slag om een cake te bakken. Dit heb ik wel eens eerder gedaan, maar dan uit een pakje. Deze keer wilde ik een cake from scratch maken, wat uiteraard meer werk was, maar ook leuker.

Hier een foto van het resultaat (geslaagd, al zeg ik het zelf):

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb er dan zelf wel niet van geproefd (gezonde maand...) - maar ik heb me laten vertellen dat het erg lekker was!

Geen opmerkingen: