23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

30 mei 2010

93. Dag 22, 23, 24, 25

Dag 22:
Ontbijt: vanilleyoghurt met muesli
Lunch: twee broodjes zalm
Diner: aardappeltjes met spinazie en een stukje vis

Dag 23:
Ontbijt: vanilleyoghurt met Special K
Lunch: couscoussalade met tomaat en ei
Diner: chinese mihoen
Tussendoor: schaaltje ananas

Dag 24:
Ontbijt: vanilleyoghurt met Special K
Lunch: noedels met garnalen
Diner: restje chinese mihoen
Tussendoor: boterham met kalkoenfilet
Tussendoor: twee glazen rode wijn

Dag 25 (vandaag):
Ontbijt: vanilleyoghurt met Special K
Lunch: salade met gegrilde kip
Diner: aardappeltjes met sperzieboontjes en tilapia

2 opmerkingen:

Moniek zei

Damn jij eet weinig. Je sport toch wel eens? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand hier op overleeft :| Ik probeer nu een beetje hetzelfde te doen - maar dan alleen niet snoepen (snoep/koek/chips/chocola/roomijs/etc.) en dat gaat aardig. Maar moet wel minstens 2 appels en een banaan naast mijn 3 maaltijden per dag eten om 'n beetje vol te zitten..! En dan eet ik elke dag standaard 6 boterhammen + avondeten!

Lauraa. zei

Het lijkt minder dan het is hoor! Ontbijt is standaard 300 kcal, lunchsalade is goed gevuld - ook zomaar 500 kcal, en diner tussen 500 en 800 kcal. Eventueel een tussendoortje + drinken erbij, zit ik altijd tussen 1500 en 2000, gewoon normaal dus. =) Drie gezonde maaltijden, dan heb je echt geen tussendoortjes nodig (dit in tegenstelling tot wat de sultana/liga-frabrikanten ons willen doen geloven =P) !