23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

8 augustus 2011

Update !

AKA: Ik leef nog. =P

Ik weet het, ik weet het: ik heb een tijdje niet geblogd. Door alle voorbereidingen (en zenuwen..) voor mijn verjaardag afgelopen weekend had ik er even geen tijd voor. Steeds dacht ik 'morgen..' en voor ik het wist was ik zomaar twee weken verder.

Om de verloren tijd in te halen, hier even een korte update van lopende doelen. De komende weken zal ik uitgebreider bloggen over een paar andere doelen, maar hier even wat kleine updates over doelen waar ik geen blog over vol kan schrijven ;-).

4. Een spaarpot kopen om het gespaarde geld in te doen
Tsja. Wat er al niet gebeurt op een verjaardag... Nadat ik de eettafel had gesloopt (tip: laat geen cocktailshaker uit je handen vallen boven een glazen tafel. gewoon niet doen.) en voordat de kat in een houten schaal met schelpen sprong (die dus allemaal over de wereld vlogen), kreeg ik het ook nog voor elkaar om het leuke spaarpotje te laten vallen. Dus wat heb ik nu? Een Japanse geisha in twee stukken. Prullenbak dus! Dit doel is nog wel steeds behaald natuurlijk (ik heb tenslotte ooit die spaarpot hiervoor gekocht), maar het geld zit nu in een glas van Marilyn Monroe.

34. Minimaal eens per week sporten
Dit doel gaat prima de laatste maanden, als ik zo doorga heb ik dit doel eind 2011 al gehaald (ik ga uit van het gemiddelde). En nu heb ik nog iets voor mijn verjaardag gekregen wat hierbij gaat helpen: dit yogamatje! Als ik thuis yoga deed, stond ik steeds onwijs onhandig op een handdoek of een deken - waardoor ik steeds weggleed. Nu heb ik van Joukes ouders een matje gekregen. Yay!

49. Uit ieder kookboek 2 recepten maken

Dit doel is dan weer moeilijker geworden door mijn verjaardag.. ik heb namelijk een nieuw kookboek, Jamie's Amerika, gekregen van een goede vriendin! Moeilijker betekent echter ook leuker - want wat is dit een mooi en leuk kookboek! Het staat vol met heerlijke recepten, de bijbehorende foto's zijn prachtig en Jamie Oliver heeft bij ieder recept een korte introductie toegevoegd. Het is een soort culinaire geschiedenis van Amerika: er zitten Navajo-recepten tussen, Cowboy-recepten, maar ook recepten uit de grote steden en de zwarte cultuur. Echt een aanrader!

81. Mijn parfumcollectie uitbreiden naar 10 geurtjes
Ook hierbij heeft mijn verjaardag weer een handje geholpen. Van drie vrienden kreeg ik het geurtje 'Lady Million' van Paco Rabanne. Heerlijk! En grappig, want afgelopen kerstmis heb ik Jouke de mannelijke variant hiervan cadeau gegeven. Ik ben met dit doel nu op de helft - ik heb nu dus vijf geurtjes in de kast staan. =)




Geen opmerkingen: