23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

24 maart 2011

Voltooid: doel #4 !

Het uitroepteken in de titel van deze blog mag eigenlijk wel weg, aangezien het me meer dan een jaar heeft gekost om dit zeer simpele doel te voltooien.

Doel 4: 'koop een spaarpot om het DZP-geld in te doen'

Ik heb eindelijk een spaarpot gekocht (hiervoor gooide ik het geld in een oude mok). Waarom het zo lang duurde? Aan de ene kant was ik het doel min of meer vergeten, aan de andere kant, áls ik er dan aan dacht, kon ik nergens een leuke vinden. Uiteindelijk heb ik nu een heel schattig houten spaarpotje gevonden, in de vorm van een Japanse Geisha. Het geld stop je in haar achterhoofd.




Leuk hè?!

2 opmerkingen:

Kim zei

Beter laat dan nooit ;)!
Leuke spaarpot heb je in ieder geval gevonden :).

YPPY zei

Wat een leuke!