23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

12 juni 2010

93. Een maand lang gezond eten

Doel behaald!

Het heeft even geduurd voor ik het hier gepost heb, maar ik heb dit doel dus voltooid. Ik heb het volgehouden een maand gezond te eten - geen snacks, geen frisdrank, geen witte wijn en geen ongezonde maaltijden. Het is me prima bevallen. Zo goed zelfs, dat ik er min of meer mee door ga, zij het iets minder streng. Ik voel me er heel prettig bij.

Ik heb het doel wel afgelopen weekend afgesloten met véél eten (zaterdag een 6-gangen-diner om het 25-jarig huwelijk van mijn ouders te vieren, zondag deden we dat nog eens dunnetjes over met een groot feest bij hen thuis) - maar dit trek ik dit weekend wel weer recht door gewoon gezond te eten en niet te snacken.

Doel dus voltooid! =)

Geen opmerkingen: