23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

24 juni 2010

79. Designerschoenen kopen

Toegegeven, ik heb dit doel iets gewijzigd. Oorspronkelijk was het 'Een paar Manolo's kopen' (voor de leken: Manolo Blahnik ;) ). Ik droomde er al jaren van om eens te gaan winkelen in New York, en daar dan een paar echte designerschoenen te kopen, bij voorkeur Manolo's. Afgelopen week zijn we dus echt in NYC geweest, en ben ik een hele middag aan het winkelen geweest met Jouke. Het beste hadden we voor het laatst bewaard: Barneys. Dit warenhuis verkoopt vrijwel alleen de grote merken, en hier wilde ik dan mijn schoenen kopen.

We hadden geluk: het was de halfjaarlijkse sale! Schoenen die normaal gesproken nog vér buiten mijn financiele bereik lagen, waren nu wel betaalbaar. Hierdoor werd de keuze plotseling veel groter: niet alleen kon ik me nu een paar Jimmy Choo's of Manolo's veroorloven, maar ook Chanel, Louboutin en Miu Miu behoorden tot de mogelijkheden.

Na een uur te hebben rondgerend (letterlijk =P) en alle mogelijke merken te hebben aangepast, ben ik uiteindelijk voor Miu Miu gegaan. Dit zijn dan wel geen Manolo's, toch beschouw ik dit doel als voltooid - ik vond ze simpelweg het mooist.

Foto's:


1 opmerking:

YPPY zei

Mooie schoenen! En knap dat je erop kunt lopen, dat vooral. ;)