23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

23 juni 2010

58. Het eerste Nieuwe Land

Voor doel 58 is het de bedoeling dat ik gedurende de 1001 dagen in 5 landen kom waar ik nog nooit ben geweest. De afgelopen week heb ik hier een start mee gemaakt: ik ben voor het eerst in de Verenigde Staten geweest, om meer specifiek te zijn: in New York. Dit was ter ere van het 25-jarig huwelijk van mijn ouders.

Ik vond het geweldig.

Om een kleine indruk te geven van mijn ervaringen daar, volgt hier een korte opsomming van alles wat we daar gedaan hebben (foto's komen binnenkort op hyves). =)

Dinsdag 15 juni:
Vertrek naar NYC

Woensdag 16 juni:
- Wandeling over Broadway van ons hotel naar Times Square
- Rondvaart over de Hudson langs Manhattan
- Bustour door Spanish Harlem
- Bezoek aan Cathedral of St. John the Divine
- Diner bij één van de vele Enoteca's
- Met Jouke naar SATC2

Donderdag 17 juni:
- Strawberry Fields (memorial of John Lennon)
- Wandeling door Central Park
- Empire State Building
- Metropolitan Museum of Modern Art
- Diner met ons nichtje Saskia en haar verloofde Joshua

Vrijdag 18 juni:
- Bustour Downtown: Bleecker Street, NoHo en SoHo
- Ground Zero
- Wall Street
- Trinity Church
- Battery Park
- Boottocht naar Liberty Island en Ellis Island
- Diner bij een echte Amerikaanse diner
- Naar de musical 'The Lion King' op Broadway
- Nachtelijke wandeling over Times Square

Zaterdag 19 juni:
- Naar Soho: Winkelen!
- Naar Barneys: Schoenen kopen. (L)
- Eten bij MacDonalds - even écht Supersizen!

Zondag 20 juni:
- Watertaxi naar Brooklyn
- Wandeling door Brooklyn
- Wandeling over Brooklyn Bridge terug naar Manhattan
- Museum of Natural History
- Eten in Little Italy

Maandag 21 juni:
- Wandeling door Central Park
- Koetsritje door Central Park
- Franse Lunch
- JFK: terug naar huis!

Geen opmerkingen: