23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

14 januari 2011

81. J'adore...

Doel 81: 'parfumcollectie uitbreiden tot 10 geurtjes'

Toen ik dit doel bedacht, had ik slechts 4 geurtjes. Twee dagelijkse, en twee 'voor een leuke gelegenheid'. Ik wilde graag een wat grotere voorraad aanleggen, dus vandaar dit doel.

Helaas sta ik op dit moment nog op dezelfde stand, aangezien ik zowel een nieuw geurtje heb gekregen, als een oude kapot heb laten vallen. Note: laat geen parfumflesje op een centrifugerende wasmachine staan, het loopt niet goed af..

Voor kerst heb ik van Jouke weer een nieuwe gekregen: 'J'adore' van Dior. Deze wilde ik al erg lang graag hebben, ben er dus ook erg blij mee. En daarbij vind ik het flesje zo mooi!



Nu heb ik nog verschillende geurtjes op mijn verlanglijstje staan:
- 'Pure poison' van Dior (deze was dus kapot gevallen..)
- 'Intuition' van Estée Lauder (all-time favourite, helaas op nu)
- 'Eau Mega' van Viktor&Rolf

En ik wil eigenlijk nog een parfum van Chanel - alleen ben ik geen fan van Chanel5, dus ik ga nog even op zoek naar één die meer bij mij past. In ieder geval heb ik dit doel weer terug gebracht tot de beginstand, nu gaat het hopelijk de goede kant op :).

3 opmerkingen:

Kim zei

Het flesje van 'J'adore' is inderdaad erg mooi, en ruikt nog lekker ook ;).

De andere drie die op je verlanglijstje staan, ken ik niet. Ik heb laatst een geurtje van Jean-Paul Gaultier ('Madame') gekocht. Best duur, maar ruikt wel ontzettend lekker!

Lauraa. zei

Ja, madame vind ik ook erg lekker inderdaad! Die kan er ook bij op het verlanglijstje =P.

Rachel zei

Ken je de geur coco mademoiselle van Chanel? Ik vind die erg lekker, dus misschien past dat meer in jouw straatje dan No. 5?