23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

8 september 2010

49. Kookboek: Antipasti

Nee, het is niet slim om gedurende deze 1001 dagen nieuwe kookboeken te kopen - aangezien dit doel dan alleen maar verder uitgebreid wordt... Toch kon ik dit grappige boekje met recepten voor kleine Italiaanse hapjes en voorgerechten niet laten liggen (het kostte maar liefst 5 euro..).

Afgelopen zondag heb ik hieruit het recept 'Courgettebeignets' gemaakt. Het werden meer 'courgettepannenkoekjes', maar ze waren lekker. Het is een vrij simpel recept (je maakt een basisbeslag en raspt daar vervolgens de courgette door), waarop ik zelf veel variaties kan maken. Ik ga het binnenkort eens proberen met paddenstoelen, en een keer met paprika, kijken of dat ook lekker is.

Foto's van het proces:


Het beslag


In de pan


Het resultaat

Geen opmerkingen: