23-jarige student met een voorliefde voor schoenen, boeken en (slechte) tv-series.
Zie hier of ik een doorzetter of een eeuwige uitsteller ben.

De doelen:
De Lijst

14 maart 2010

25. Nieuwe kussens voor op de bank kopen

Nadat onze eerste set zwart/witte kussens meer dan eens door een glas rode wijn was bezoedeld, besloot ik dat het maar eens tijd werd ze te vervangen.

Dit bleek niet makkelijk.

Na een maandenlange zoektocht langs alle woning/meubel-zaken die onze kleine stad rijk is, was ik van mening dat er geen normale kussens bestaan. Tenzij tegenwoordig roodgroene kussens met panterprint als normaal beschouwd worden, natuurlijk.

Toch was ik niet van plan me hierbij neer te leggen. Ik vervolgde mijn zoektocht op internet. Hier bleek het echter vrijwel onmogelijk om normale, enigszins bijpassende kussens te vinden voor minder dan een maandsalaris.

Uiteindelijk begaf ik mij, voor een laatste poging, naar wehkamp.nl.

Met succes. Zie hier, voor de schappelijke prijs van 11,25 per stuk, onze nieuwe kussens.

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: